15 de març, 2008

Si pudiera....

No saps la ràbia que em fa que siguis com ets, que mostris tanta arrogància i siguis tant irreverent.
No saps com m'emprenya que maneguis les coses pensant només en el benefici dels qui menys necessiten ser beneficiats.
No saps la ràbia que em fa que et preocupis de tonteries absurdes i passis per alt tot allò que importa...
Però tot són opinions, oi?
Doncs jo estic disposada a donar a conèixer la meva. Perquè per mi educar és molt més que mirar pels números i els comentaris dels de dalt. Perquè per mi educar implica fer l'esforç d'anar sempre més enllà i millorar, sigui com sigui, l'atenció que proporcionem. Perquè per mi educar significa acompanyar (això no només ho fan els monitors).
Em dol que no et preocupin ells sinó ELLS.
Em dol que siguis incapaç de donar-me motius, explicacions o arguments.
Em dol que per tu tot es basi en "perquè no".
Jo seguiré fent a la meva manera, però creu-me, si pogués et diria tot això i molt més.
Algun dia, quan peti, t'ho diré, i potser serà l'últim.

1 comentari:

Fr. Dhael ha dit...

como é bom
ler vc de novo
...........
bjos