26 de setembre, 2006

Diario de un skin


La meva penúltima adquisició literària ha estat aquest cap de setmana a Vigo, pensant en l'eterna estona que em quedava fins que em vinguéssin a buscar. Prenent un cafè vaig endinsar-me en el magnífic estudi d' Antonio Salas sobre els nazis a Espanya. Diario de un skin relata com aquest periodista s'infiltra en aquest submón infravalorat i intenta entendre les trames que d'ell se'n deriven. Ara, l'autor viu sota aquest pseudònim per evitar ser descobert pels que havien estat camarades seus. L'any 2005 Jacobo Rispa filmava una pel·lícula amb el mateix títol, protagonitzada per Tristán Ulloa. Encara no l'he vista, i esperaré a acabar-me aquest llibre per fer-ho. Ja sabeu que poques pel·lícules superen als llibres que les han precedit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

No he llegit ni l'un ni n'he vist l'altra. L'únic que en sé és que li vaig regalar aquest llibre (si no recordo malament) a l'Albert ja fa temps.
Un petooo

toti ha dit...

Si t'ha agradat aquest llibre et recomano "El año que trafique com mujeres" també d'Antonio Salas que es va fer passar per traficant de dones.
Felicitats pel blog :)