19 de setembre, 2006

Primer dia de nens

Ja és fort, ja, que el primer dia de ludoteca amb nens sigui una disbauixa com la d'ahir...cridoris, males cares, mals comportaments, histerismes, confusions, ordres i una llaaaaaaaaaaaaaarga llista de "bla bla bla's"...En fi, que el món va malament, i si els nens són així, no em vull ni imaginar com són els pares. Perquè us en feu una idea; PRIMER EXEMPLE: "nena, inscriu-me als meus fills, va". Com que "nena"? Com que "inscriu-me els meus fills"? Com que "va"? SEGON EXEMPLE: "Ai neeeeeeeeeeena, que no me llega pa pagarte ahoooooooora, va, te dejo eeeto (2'63 euros) y ya te pago el reto la prosima veeeeeee"...Per qui no ho hagi endevinat, aquesta cantarella era d'una iaia gitana. En fi, no comento més que ens hi passaríem hores!
PD. Avui m'he depilat.
Un petó!

2 comentaris:

Fio de Beque ha dit...

siempre que te imagino con la cara de "imito gitanillo' de puta madre" me parto de la risa. pobre niña lo que tiene que aguantar jejeje

Anònim ha dit...

Jo més que les teves faccions agitanades he sentit directament la veu...aquell accent tant teu i tant natiu...
:)